E-LEARNING APPLICATIES

Productie van e-learning applicaties

E-learning in spelvorm (gamification) is niet alleen leuk om te doen, het is ook een erg effectieve manier van leren. Niet elke educatieve uitgever heeft echter de technische kennis in huis om zelf software voor e-learning te ontwikkelen. Het inschakelen van een externe partij kan in dat geval uitkomst bieden. GO! Grafi Offshore heeft veel ervaring met het produceren van digitaal lesmateriaal, games en complete e-learning platformen in HTML5. Meerdere Nederlandse en Vlaamse educatieve uitgeverijen hebben ons al ingezet voor het produceren van e-learning applicaties en huiswerkplatformen.

Het maken van CMS, LMS & API koppelingen

Een oefening (asset) van een letter- of rekenspel staat niet op zichzelf. Zij zijn vaak onderdeel van een groter aanbod aan assets en games, die op hun beurt weer gekoppeld zijn aan een Content Management Systeem (CMS) en een Leerling Management Systeem (LMS). Voor een vloeiende uitwisseling van informatie en data zijn deze systemen aan elkaar gekoppeld via API’s. Dankzij onze ervaring begrijpen wij hoe deze systemen gebouwd en aan elkaar gekoppeld moeten worden. Wij begrijpen de techniek. Daardoor kunt u zich volledig focussen op de inhoud.

e-Learning applicaties bouwen volgens de SCRUM methode

Bij het bouwen van de e-learning applicaties werken wij volgens de SCRUM-methode. Dat betekent dat wij een project onderverdelen in kleine deelopdrachten, die wij in een vast ritme opleveren en testen. Bovendien stellen wij periodiek een overzicht op van de verwachtingen voor de volgende periode. Door deze werkwijze zijn status, voortgang en planning van de verschillende delen duidelijk en voorspelbaar.

Goed projectmanagement als onmisbare factor voor succes bij het bouwen van e-learning applicaties

Goed projectmanagement is een belangrijke factor voor succes bij het bouwen van een e-learning applicatie. Onze projectmanager houdt de voortgang van het proces scherp in de gaten en communiceert regelmatig met u over het verloop van het project. Hij is de verbindende factor tussen de opdrachtgever en de uitvoering. Als een spin in het web coördineert hij tussen de developers die de e-learning applicatie bouwen en de klant (vaak educatieve uitgevers). Hij bewaakt, controleert en communiceert.

Complexe e-learning projecten succesvol afronden

Niet alleen hebben onze developers de technische kennis om de software volgens de richtlijnen van de uitgeverij te ontwikkelen, ook komen ze met oplossingen vóórdat een probleem ontstaat. Doordat zij de juiste vragen op het juiste moment stellen, verzamelen ze zelf in een vroeg stadium de nodige informatie voor de oplossing. Bovendien hebben ze ruime ervaring opgebouwd met het bouwen van e-learning applicaties voor educatieve uitgeverijen. Hierdoor is het voor iedereen binnen onze organisatie helder wat de succesfactoren van goed werkende e-learning software en educatieve games zijn.

Aantrekkelijke tarieven voor het bouwen van e-learning projecten

Over onze tarieven voor het bouwen van e-learning applicaties (HTML5 werkzaamheden) kunnen wij kort zijn: deze zijn aantrekkelijk! Bekijk onze tarievenpagina voor meer informatie.

Meer weten over onze diensten?

Neem contact met ons op: +31 (0)168 476 144. Materialen aanleveren voor het maken van een offerte? Vraag naar de logingevens van onze ftp server of stuur ons bestanden via ons eigen WeTransfer kanaal.

Voorbeelden e-learning projecten

Zwijsen Schatkist applicatie

Zwijsen Schatkist applicatie e-learning

Huiswerkplatform Bingel

e-learning applicatie Bingel huiswerkplatform

e-Learning projecten in beeld

Vraag direct een offerte aan

Upload je bestanden en ontvang een prijsopgave op maat. Wij nemen snel contact met je op.

Bekijk enkele

PROJECTEN

Famas lamp

Webbased Facility Management Systeem voor FAMAS

Overig
Justis screenshot website

IT ontwikkeling voor JUSTIS

Overig
Tooter app

Tooter App voor iOS en Android

Overig
bralirwa sales app

Sales App voor Bralirwa/Heineken

Overig
Menu